نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد
سرخط خبرها

رسانه‌ها تا ۴۰ روز به حواشی فوتبال مشهد دامن نزنند| زمان برگزاری انتخابات هیات فوتبال مشخص نیست

  • کد خبر: ۱۷۲۵۳۶
  • ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶
رسانه‌ها تا ۴۰ روز به حواشی فوتبال مشهد دامن نزنند| زمان برگزاری انتخابات هیات فوتبال مشخص نیست
سرپرست اداره‌کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی با اشاره به شائبه‌های موجود برای برگزاری انتخابات هیات فوتبال استان گفت: قطعا هر تصمیمی گرفته شود به نفع ورزش، فوتبال و سایر رشته‌ها است. تقاضا دارم یک ماه تا ۴۰ روز به حواشی ورزش و فوتبال دامن نزنید و خبری منتشر نکنید.

علیرضا تاج‌فیروز در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص وضعیت برگزاری انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی عنوان کرد: ریاست حراست اداره‌کل ورزش‌وجوانان هنوز تعیین تکلیف نشده است. باید در وهله نخست وضعیت حراست اداره‌کل ورزش‌وجوانان مشخص شود، سپس از طریق حراست اداره‌کل باید نامه تایید صلاحیت نامزد‌های انتخابی به نهاد‌های نظارتی ارسال شود. احتمالا یک هفته تا ۱۰ روز زمان ببرد که وضعیت حراست اداره‌کل مشخص شود.

وی افزود: پروسه تایید صلاحیت نامزد‌های انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی در دوره ریاست هاشمی‌جواهری انجام نشد و باید در این دوره به سرانجام برسد.

زمان برگزاری انتخابات هیات فوتبال مشخص نیست

سرپرست اداره‌کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی در پاسخ به این سوال که پروسه برگزاری انتخابات هیات فوتبال استان چه میزان زمان خواهد برد، گفت: هنوز مشخص نیست انتخابات هیات فوتبال چه زمانی برگزار شود. حکم ریاست احسان اصولی در هیات فوتبال اگر به اتمام رسیده، معاونت ورزشی اداره‌کل باید پس از انجام بررسی‌های لازم، ایشان را به عنوان سرپرست هیات فوتبال معرفی کند، کاری که دقیقا برای سایر هیات‌های ورزشی صورت می‌گیرد. اگر انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی به نتیجه نرسد می‌توانیم ۲ حکم ۳ ماهه برای افراد به عنوان سرپرست هیات فوتبال خراسان رضوی ابلاغ کنیم.

رسانه‌ها تا ۴۰ روز به حواشی فوتبال مشهد دامن نزده و خبری منتشر نکنند

تاج‌فیروز در خصوص شائبه‌های موجود پیرامون برگزاری انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی، خطاب به رسانه‌ها تصریح کرد: قطعا هر تصمیمی گرفته شود به نفع ورزش، فوتبال و سایر رشته‌ها است. تقاضا دارم یک ماه تا ۴۰ روز به حواشی ورزش و فوتبال دامن نزنید و خبری منتشر نکنید. اجازه دهید با آرامش اتفاقات خوبی رقم بزنیم. یقین بدانید که به ورزش استان آمده‌ام تا به این ورزش کمک کنم. با آرامش باید کار‌های زیادی پیگیری کنیم.

سرپرست اداره‌کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی در خصوص دیدارش با مهدی تاج در تهران به دعوت احسان اصولی در ابتدای ریاستش در اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان گفت: این خبر صحت ندارد. دیدار من با مهدی تاج در زمانی بود که به عنوان مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی فعالیت داشتم و به دعوت مهدی تاج به تهران برای عقد تفاهم‌نامه‌ای برای برگزاری مسابقات فوتسال ۲۰۲۰ محله حاشیه شهر‌های کشور رفتم.

تاج‌فیروز در ادامه در واکنش به این موضوع که زمان دیدارش با تاج، حکم ریاستش برای اداره کل ورزش استان از سوی وزارت ورزش آمده بود، گفت: تا روز پنجشنبه که شنبه پس از آن معارفه شدم، هنوز مشخص نبود به عنوان مدیرکل ورزش استان منصوب شوم.

وی در خصوص اینکه دیدارش با تاج به شائبه‌ها دامن زده، تصریح کرد: هر کاری که انجام دهیم قطعا یک عده موافق و یک عده مخالف دارد و قرار نیست براساس شایعات و شائبه‌ها تصمیم بگیریم.

رفاقت دیرینه‌ای با اصولی ندارم

تاج فیروز در خصوص شائبه تاخیر در فرایند برگزاری انتخابات هیات فوتبال به دلیل رفاقت دیرینه اش با احسان اصولی ادامه داد: چنین مطلبی صحت ندارد، در زمان ورود من به اداره کل ورزش و جوانان، سرپرستی ۱۱ هیات ورزشی بلاتکلیف بود و هنوز وضعیت مجامع این هیات‌ها مشخص نشده که انشاءالله به زودی حل خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->